Kızlar bir Facebook sayfasında herkes bu mamayı linçlemiş yok parasından belli zaten kötü bir mama olduğu yok iğrenç bir mama yok çocuğum bu mama yüzünden hastanelik oldu bende bu mamaya geçmeyi düşünüyordum 3 numaraya gerçekten bu kadar kötü bir mama mı