Elifsmotherr Kızlar 2 gün önce acı biber yedim. Bebeğim 11 aylık kakasını yaparken kendini sıkıyor, ağlıyor ve az yapiyor. Öncesinde kabızlik sorunumuz vardı. Düzene girmişti yine başladı. Acı biberle alakası var mı sizce 😥
alerjikbebekannesi Elifsmotherr 4aylık oğlum var, bende doğduğu günden beri karabiber dahi koymuyordum yemeklere. 2 gün önce sadece bi tane turşu biber yedim, dün sürekli ağladı ve kakasını sadece 1 kere yaptı. Muhtemelen biberle alakalı diye düşünüyorum ben.
kevsererturk Elifsmotherr bilmiyorum bir alakası var midir ama ben sürekli küçük acı biber turşusu yerim yemeklerin yanında. Cok severim az da yemem ama bugüne kadar öyle bi seye hiç rastlamadım bebeğim 14 aylık. Belki bebeğiniz kabızdır veya sindirim sıkıntısi cekiyordur ve o zamana denk gelmiştir ☺️ İnsallah en kisa sürede geçer
atlasannesi1 Olabilir mi bilmiyorum ama ben de emziriyorum. Hiç acı yemedim. Emziren anneler acı ve baharatlı yemezler diye biliyorum.
Elifsmotherr alerjikbebekannesi Nasıl aptallık yapıp yedim bilmiyorum. Vicdan azabı çekiyorum. Yemeklerime biraz acı atıyordum normalde Ama direk acı biber ilk defa yiyorum. Çok teşekkür ederim yazdığınız için🙏
Elifsmotherr atlasannesi1 Ah icmezmiyim tatlida yiyorum. Etkisi ne zmsn geçer acaba pazartesi akşamı yedim.
Elifsmotherr Bilgisi olan anneler yok mu doktora götürsem ilaç başlayacak ,yine ilaç vermek istemiyorum. Biberden kaynaklıysa geçicidir inşallah 😞
Tospikinannesii Acı yediğim zamanlar oldu hiç öyle bi etki görmedim ne lan söyleyim kaç aylık bebeğiniz rezene vermeyi denedinizmi
Elifsmotherr kevsererturk Kabizligi yeni geçmişti aslında prebiyotik kullanıyorduk düzene girmişti. Biberden sonra oldu ne olduysa 😥
Elifsmotherr kevsererturk Çok özür dileyerek soruyorum acı biber yiyince sizde sıkıntı çekiyor muydunuz