InciLiya12 dnyerdm kizimda yan etki olmadi. Oglumda pazartesi oldu vücut isisi hafif yüksek oldu 37,5 bide ilk gün huzursuzdu okadar
dnyerdm Betil anladım canm, bizde de kusma çok oldu yan etki olarak normalde de kusması oluyordu ama bu sefer fazla oldu
Busrayusufff dnyerdm yaptırma sebebiniz ney ? Benimde bebeğim 3 aylık olucak düşünüyorum acaba yaptırsam mı diye
dnyerdm Busrayusufff canm arastirdim doktorumuz da ebemiz de tavsiye etti, bide kuzenimin bebisi henüz 45 günlükken olmuş gözüm korktu açıkçası en iyisi yaptırmak diyip yaptırdık, ha evet yaptırmayanlar da var ama tercih meselesi sanırım biraz