Bebeğim 5 gündür kakasını yapamıyodu, dün doktora gittik 2-3 gün daha bekle dedi, fitil de verdi sonra kullanmam için. Eve gelince kızım çok zorlandığı için fitili verdim ve 10 dk sonra geri çıkardı, bidaha yapmaya korktum makatta çatlak vs varsa daha kötü olur diye. Mecbur lavman yapmak zorunda kaldım, eczacı çok az uygula dedi bebek küçük olduğu için (6 ay). Dün yarım saat sonra çok az katı şekilde yaptı, sonra 1 er saat arayla yine çok az katı şekilde yaptı. Hala acı çekiyo, artık sıvı şekilde yapması gerekmezmiydi neden böyle oldu sizce? Çok az uyguladığım için mi? Tekrar yapmaya da korkuyorum çünkü poposuna dokununca ağlıyo acıyor 🥺