Balkizinannesi18 Kızım 13 aylık yaşına kadar anne sütü aldı. Daha sonra sütüm çok azaldığı için sütü kestim. Devam sütü vermeye çalışıyorm ama içmiyo. Siz ne zman bıraktınız mamayı
Prensesannesii34_ Balkizinannesi18 başta hiç içmediyse zor kabul eder biz bile içince tadı güzel gelmiyor şahsen bana onlara da aynı öyle oluyor
merveyyoruuk Balkizinannesi18 2 yaşına kadar gerek yok bence ya büyüdü zaten herşeyi yiyor. Sadece yatarken veriyorum ben kestim sayılır