Merhaba sevgili anneler, oğlum 12 günlük. İnanılmaz bir uyku problemi var. Hiç yeni doğan gibi değil. Asla uyumuyor. Mesela dün gece 3.30 da kalktı. Saatlerce emzirdim, altını temizledim. Şuan saat 10.30 ve hâlâ uyumadı. Hep böyle yapıyo. Bu sıkıntıyı yaşayan başka anne var mı. Çözüm olarak ne yaptınız. Uyku damlası diye bişey duydum yeni doğanlarda kullanılıyor mu, kullanan var mı acaba