Herkese merhaba,
5 buçuk aylıkken tadımlara başladık. Şuan oğlum 6 ay 1 haftalık günde 2 kez ek gıda alıyor öğlen çorba akşama doğru da biraz meyve veya bir kaşık yoğurt
Ama oğlum günde 7 8 kez kaka yapıyor ek gıda döneminde bu normal mi bazısı sulu bazısı normal mesela gece 2 kaka yaptı sabah 2 kaka bugün