zdm00 formül sütü kaşıkla vere bilirsin aslında gaz kaçınılmaz son bence illa oluyor benimde kızım 4 aylık ek gıdaya geçtik hiç bir formül mamayı yemedi sizin gibi kaşık maması aldım sağlık ocağındaki doktorumuz tavsiye etmediğini söyledi içeriklerinden dolayı kendin yoğurt yap ver dedi meyvelerin suyundan ver dedi ve öyle biberon verdim memeyi bıraktı olmuyor ben 3 ay sağ göğsümü sağdım ucu olmadığı için hep biberonla verdim hala emiyor bi ara emmek istemedi bir iki gün sürdü çok zorlamadım yine sağarak verdim öyle geçti tabi her bebek farklı olabiliyor