Ddemirr biz de 3 aylıkken kızarıklık, mukusu kaka, kakada kan şikayetiyle süt alerjimiz olduğunu öğrendik. Süt ve süt ürunleri olan hiç bisi tüketmedim arada kaçaklar oluyodu hazır gıda tuketmemeye çalıştım çünkü herşeyin içinde süt ürünü varmış nerdeyse. Stres yapmayın sadece sütse kolay yine, bazı bebeklerde çoklu gıda alerjisi oluyo anneler çok zorlanıyor beslenirken ama geçiyor hepsi