Yasanixxx Kızlar 2 aylık bebegim var ve adet olmadım daha eşim korunuyor doktor siprail koyamam 6. Aya kadar dedi kendimiz korunuyoruz hamile kalırsam nasıl anlamm gerek ???
melektolga Yasanixxx 6.aya kadar niyemiş bende gidiyim de koydururum diyodum o nerden çıkmış.hapda vermiyorlar,iğnede yapmıyorlar emziriyon diye ee napıcaz 😕
Eceannee Yasanixxx 6 ay değil de 6 hafta sonra takılıyor diye biliyorum oda rahim bu süreçte büyük ya 6 hafta da kendini toparlarmis eski boyutunu alırmış rahim kendi boyutunda değilken takılırsa kayma riski oluyormus belki 6 ay garanti olsun diye demiştir kişiden kişiye degisiyorsa.
Yasanixxx melektolga aynısı bende dedim doktora kendiniz korunun dedi niyesini söylemedi biraz ters bi doktor du soramadim
melektolga Yasanixxx şendemi emziriyorsun.acaba emzirirken imkansız mı görüyorlar hamile kalmayı dicem ama hamile kalanda var 6ay sonra mı hamile kalınıyor acaba
melis_duru Yasanixxx evet eczaneden alıyorsunuz, şimdi baktım fiyatına, 53 buçuk liraymış. Ben emzirmediğim için başka ilaç kullanıyorum, emziren anneler sadece bunu kullanabiliyor, spirale kadar kullanın bence
Sinemmmmm Yasanixxx sut korumuyor kalabilirsin yumurtalama devam ediyoe diye biliyorum adet olmadan hamile kalan bircok tanidigim var
Busrabektas Yasanixxx 2 aylıkken doktorum gel takayim hem hastasında zaten dedi 6 ayi beklemeye gerek yok neden oyle söylemiş anlayamadım belki sizin sağlık durumunuzla ilgili birseydir. Ben yok istemiyorum biz korunuyoruz dedim suan da kızım 6 aylık ben 4 haftalık hamileyim, doktoruma yüzüm yok gitmeye… 😅
Yasanixxx BeybininAnasi hiç bilmiyorum sezeryan dogum yaptım hiç hazır degilim 5 6 sene cocuk istemiyorum
hzlssmoom Yasanixxx kırkın çıkar çıkmaz takabilirler. Neden öyle demiş anlamadım. Adetli adetsiz fark etmiyor istediğin zmaan taktirabilirsin. Doktorunu değiştirmelisin…
Pcoslubiranne Yasanixxx adet olana kadar 15 günde bir test yaparsiniz.🤷♀️ Oglum 2.5 yasina gelmek uzere hiç kaza bile olmadı.Prezeevatif yuzde 99 koruma sağliyor.Dikkat ettiğin zaman.