Elisa- Kızlar merhaba , 5 günlük bebeğim var. Burunlarını nasıl temizliyorsunuz. Şimdilik bi şey yok ama eğer olursa diye şimdiden soruyum dedim. Burun temizleme aletleri var. Hangi marka ne kullanıyorsunuz. ?
Myslkya-16 Elisa- izotonik suyla temizliyorum. Şırıngayla o suyu burnuna basıyorum tüm pislikler çıkıyor
Frm Elisa- serum fizyolojik suyu damlatın her iki burnuna 3 damla şeklinde yeterli olur sonra biraz bekleyin ki nemlensin hafifçe çekin 🙏
Nohutannesi Elisa- YouTube de de. Osman gönül al var. Videolarını izleyin. Odayı nemli tutun. Petek yada sobaların üzerine su koyun buharlaşsın neli olunca hapşırarak da atıyorlar
Hosgeldin E bebekten aldim aspiratörü bide serum fizyolojik aldim ama pek hoşlanmıyor coglik cigliga 😂 serumu sıkınca agzina gidiyor zaten genzine 😂
Meflug Hosgeldin ilk aylarda aspiratör önerilmez ciltleri hassas damarlar ince diye haklısınız o yüzden sadece serum fizyolojik
Hosgeldin Meflug ben sikinca burnundan pislik gelmiyor ama yok doye mi yoksa agzina mi gidiyor bilemedim
CrnAsl Eczaneden serum fizyolojik ve otribebe burun aspiratörü geçen kış bebeğim küçüktü süreklş tıkanırdı elimizden düşmedi desem yeri bu kış çok şükür gerek kalmadı hiç kullanmadık birde mutlaka peteklere su koyunuz
Cgdmltr93 Elisa- benim doktorum burnunu temizleme banyodan banyoya ıslanınca ya da ağlayınca kendi çıkar temizlemek zararlı mukus tabakasına zarar veriyor dedi. Hatta aspiratörleri attırdı.
arikinannnesi Elisa- otribebe aspiratör ve serumu kullanıyorum ben de doğrudan beri ilk 20 gün doktor önermedi çok tıkanık ise sadece serum suyunu sıkın 5 ml kadar her iki burun deliğinden ama rahat nefes alıyorsa şimdi yapmayın çok hassas şuanda çünkü.bebeğiniz hoş gelmiş dünyaya bu arada allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻