pervin_t 5ay oldu sezeryan olalı.ilk zamanlarda bir şey yoktu.Ama sonradan 5dakika bile uyuyunca sırtım tutuluyordu.bir kaş zamandır da kollarım çok uyuşuyor.sanki kuruyor gibi.Sezeryandan sonra oluyor mu böyle yoksa bende mi sorun?