Yaseminehir
Merhabalar anneler biz 4 aylik olduk ve her sut sagmam da yaa neden gelmiyor vs diye panikledim ilk 15 gun boyunca hem emzirip hem mama verdim sonra mamyi kesip kg alisini izlemek istedim ama bu arada sagiyorum 20.30 cc anca geliyor neyse uzulup sutum az vs :( diyorum ilk ay 1.400 aldi mamayla alakali dedim 2. Ay hiiç vermedim 1 kg aldi ve boyle devam etti demem o ki sakon sagmaya aldirmayin sutum cikmiyor demeyin inajin pnlar cok daha guclu cekiyor yasitlarina gore kg onde bile.. mamayi asla kotulemiyorum yanlis anlasil.asin ilk kizim meme reddi yapti ve 2bucuk aydan sonra mama ile beslendi cok sukur hem bagisikligida guclu🤗