Herkese hayırlı sabahlar🧡
Oğlum 33 günlük oldu ancak sarılığı hafifte olsa yüzünde ve gözlerinde kaldı. Doktorumuz 3 ayına kadar bekleyelim yüksek ihtimalle anne sütü sarılığı dedi ancak içim huzursuz çok üzülüyorum. Bu durumu yaşayan anneler var mı acaba