Hanimlar merhaba. 2 aylik bebegimin burnu asiri derecede tikaniyor. Fizyolojik su sikip aspiratorle cekiyorum hergun duzenli olarak. Buhar makinami calistiriyorum. Daha ne yapmaliyim bilmiyorum.. burda bir arkadas sogan karanfil yap koy bas ucuna dedi dun gece onu da yaptım ama banamisin demiyor uykusundan uyandiriyor iyice caresiz kaldim