Seydaktepe benim kızım 17 aylık yürüdü 😄 tutunup sıralıyordu, masalara bile tırmanıyordu, yürüteçi de çok seviyordu, ama kendi başına adım atmaya gelince cesareti yoktu. Pandeminin ilk başladığı dönemlerdi, sitenin bahçesine hava alsın diye her gün çıkarıp, ellerinden tutup bahçede yürütüyorduk, öyle öyle heveslendi. Kısa süre sonra da evde kendi başına ilk adımlarını attı