Herkese merhaba. Bi kaç zamandır oğlum bi türlü gece uykusuna geçemiyor. Ayağımda sallıyorum dalınca beşiğine koyuyorum yarım saat sonra uyanıyor tekrar ayağıma alıp sallıyorum ortalığı yıkıyor. Bu şekilde devam ediyor hep çok fazla ağlıyor. Bi yeri ağrıyor diye düşünüp ağzı kesici verdik öyle uyudu. Ne derdi var bi türlü anlayamıyorum 😔 3 4 hafta önce ateşlenmişti ilaçlar falan kullandı onlara mi alıştı anlamadım ya. Çünkü ilaçlar çok uyutuyordu