emreaysel
sabaha kadar 3 kez kabus gördü, korkup ağlayarak uyandı, hepsinde zor sakinleştirdik. İlk kabusundan sonra kıyamadım kucağımda uyuttum, kızım kollarında uyurken 2 kez daha gördü. İnsan çok çaresiz kalıyor, bu kadar korkacak ne yaşadın da böyle oldun yavrum diye düşündüm durdum 😢 keşke Allah onları rüyalarında sadece mutlu etse, ya da korkularını bizlere de gösterse önlem alsak 😢😢