PasaAnnesii Nurzey çok zorlamayın kendinizi ağır iş yapmayın dinlenmeye gayret edin ben sezeryan oldum belden uyusturma oldu zorlayınca ağrı oluyor
Mombaby123 Nurzey canım çok geçmiş olsun allah şifa versin senin adına uzuldm aynı ağrıları ben yaşadım kesinlikle dinlen ben yatamadım kalktım skldm sonrada mecbur tek olunca ev çocuk bana kaldı 11 .gün tek yanlızdim benim gbi yapma sonra ağrılar kaliyo
Avsininannesi15 Nurzey kaç gün olduki? Kisiden kişiye değişiyor ben 4 günlükken hic agrim yoktu artık 1 haftaya tam toparlaniliyor. Ama yatarsaniz iyileşmezsiniz
Nurzey Gun bugun yatarken kalkarken zorlanıyorm ,dıkıslerım cok agrıyor bas agrısı var cok zor bır süreç