Tugce5540 Kızım 1 yaşında ama müthiş bir siniri var ileride sinir hastası olmasından çok korkuyorum sizin bebeklerde böyle mi?? Doktora götürdünüz mü?? Ağlarken dişlerini sıkıyor domates gibi olutor sonra 2 elini yumruk yapıp titriyor
Mom042 Tugce5540 cok normal canim benin her insanin fitrati bir dehil varsa fitratinsa kalir boyle ama bana gore bu yasin verdigi bisey uuslme sen o sinirlendikce hic oraki olma benjmki 3 bucuk yasinsa diskerini sıkıyor bagiriyor ben bakmiyorum bile o tarafa
Ececik07 Tugce5540 ben de küçükken aşırı sinirliymişim anlattığınız gibi dişlerimi sıkıp elimi yumruk yapıyormuşum hala sinirliyim neden sinirlendiğini çözüp o etkenleri kaldırarak belki alışkanlık kazandırabilirsiniz
Tugce5540 Ececik07 ama herşeye sinirleniyor mesela üst değiştirirken mama önlüğü çıkarırken herşeye yani
Ececik07 Tugce5540 onu çoğu bebek yapıyor. Benim kızım da öyle mama önlüğünü alıp yere fırlatıyor üst değişirken bez değişirken bir savaş var evde