Kızlar inanın benim durumum daha vahim siz yine sallayınca sizinki uyuyor benim oğlum sallanmaktan nefret ediyor ayağıma koysam bas bas bağırır başını öne doğru kaldırır uyumaz . Bizim düzenli bir uyku şeklimiz yok kafasına nasıl eserse o şekilde yatıyor bazen memede bazen koltukta uzanırken pış pışlarım uyur bazende babasının kucağında . Uykusu gelir huysuzlanır ağlar benide kendisini de bezdirir sonra bir şekilde uyur o da kısa kısa uykular . Şuan 8 ay 14 günlük sürekli düzelir diye bekliyorum ama bazı şeylerin farkına vardıkça keşfettikçe daha fena oluyor hep uykusuzum hep… Allah bu güzel gecenin yüzü suyu hürmetine evlatlarımıza sağlık versin onların acısını göstermesin biz annelere ❤️ İnşallah hepimizin bebekleri deliksiz güzel uykular çekerler bizde uyuruz ve güne enerjik uyanırız 😊