1 yasundaki oglum uyandi emmeye dye hala yatacak memem de acıyor duzgun vermedim.sut isittim icirdim içmedi dış jel sordum surup parol agrisindan dye verdim ama yatırınca ağlıyor. Ayakta sallıyorum esim de ise gdecek kızıyor destek oluyor sastik kaldlk huysuz oluyor salona gecirdi eşim oynasin dye tam dalamıyor ya delircem