Merhaba hanımlar , 1buçuk aylık bebeğim var. Doğduğu ilk günden beri kulak memesi çok yumuşak olduğu için dışarıya doğru kıvrık duruyor yani arkadan kulağına bakınca ay gibi duruyor 🧐 şapka takıyoruz hep ama kulak memesi dışarıda kaldığı için yine sorun çözülmüyor. yan yatırınca falan sürekli tetikteyim kontrol ediyorum ,emzirince kucağa alınca… bi öneriniz var mı ve bebeği bu durum da olan var mı ? Foto yüklemeyi bilsem atardım fotoğraf