Kızlar merhaba nasıl anlatacağım bılmıyorum bir yerden başlamak istiyorum kızım 2 buçuk yaşında önceden hiç böyle degildi. Olayı anlatıyorum 2 3 gun once salonda küçük bir böcek görmüş oynarken ama nasıl bağırıyor nasıl aglıyor çığlık çığlık elleri ayakları kitlenmiş gbiydı neyee bugün yıne oynuyo sınek görmüş yıne cok agladı asla yere basmıyor herseyden korkuyo yumarıya bakıp anne bu ney bu ney sureklı soruyor yerde küçük birsey görsün aglıyo saat kac oldu ama ben sürekli onu düşünüyorum ağlaması normal mı eşim kuran okudu sure okuduk aynı