Ebrukntr Merhabalar bebegım tam 3 aylıkken 59 cm idi doğdugunda ise 50 cmdi sizce boyu kısamı gıdıyor sizin bebişler nasıl yardımcı olursanız sevınırım dert ettım kendı kendıme ilk anne olunca böyle oluyor sanırım 🙈
Cansu1035 Ebrukntr 3 aylık kontrolde bizim de 59 cm idi, 50.cm doğmuştu normal dedi doktor kilo olarak 3 kiloydu şuan 6,5.olmus
Dgndrmz Ebrukntr 61 cm di canım hemşire bayag uzun olacak boyu dıyodu ama boyu hep onde gıdıyo oğlumun hala öyle yasıtlarından uzun masallah iyi yani boyu sorun etmeyın
Ebrukntr Cansu1035 bizde 3 kılo doğduk sizinki civarında kılosu ama boyu kılosuna göre presentil tablosunda az çıkıyor
Cansu1035 Ebrukntr 4 aylık kontrolünde ebe ya da domtroubuza da sorabilirsiniz. Bizim ki normal demişti sadece anne sutu
Ebrukntr emine2779 maşAllah normaldir bizimde inşAllah sağlıklı olsunlarda hayırlısıyla uzarlar inşAllah ❤️