Elizzdeniz
Canım bana da verdi sağlık ocağı onu 1 hafta kullandım anca.
Bebeğim de karın ağrısı kabızlık gaz yaptı bildiğin morarıyordu kakasini yapamıyordu kuzum 🙁
Içinde paraben varmış.
Bende post açmıştım.
Kızlar sağolsun deneyenler ocean önerdi
Şimdi ocean d kullanıyorum..
Çok şükür bir sıkıntısı kalmadı 🤲🏻😌