Simiyy Ben bilmiyom canım üstte kalsın burda bi anne kiraz çekirdeği kemerini baya övüyordu miktodalgada ısıtıp bebeğin karnına bağlıyormuş çok işe yarıyormuş falan
eymenugur_721 kitapkurdubebeninanasi cnm bnm bebeğimde öyleydi artık uykusuzluktan olmayan şeyler görmeye başladım masaj yapardım her altını değiştirmeden önce yatırmadan bı saat önce yikardim onu ılık suyla süpürge sesi açardım ayak ucuna pet şişeye sıcak su koyup ayak ucuna koyardım havlu ütüleyip karnına koyardım hiç biri tam bı çözüm değil ama az bişey de olsa rahatlatıyor Allah yardımcın olsun inşallah çok zor
_BirAnne kitapkurdubebeninanasi hergün düzenli olarak rezene ve anasonu karıştırıp içiyorum iki fincan içmediğim günler berbattt
morjaguar kiraz çekirdeğini denedim ben de, bir miktar iş gördü. gaz ilaçları, sıcak havlu, masaj… yere paralel yüz üstü kolumun üstünde tutunca en azından ağlaması biraz kesiliyor. bazen umutsuzca zamanın geçmesini bekliyorum
eymenugur_721 kitapkurdubebeninanasi evet cnm çok şükür 4 aya doğru hafifledi şuan ek gıda ya başladığım için ara ara oluyor aslında eczaneden fitil alabilirsin çok zorlandigin zamanlarda kullanırsın kimi diyor bebeğe niye veriyorsun bilmem ne ama oda acı çekiyor bence fitilide bı dene derim
Mircan kitapkurdubebeninanasi canım Rabbim yardımcın olsun inşallah ultra kolik bebek annesiyim çünkü 6 buçuk ay çektim şuan 7 aylık ara ara yine çekiyorum tek yol gaz damlası bol masaj uyumadan önce duş başkada yok ille o geçene kadar çekiyorsun
Kumsal25 Mircan bizde 6 aylıgıx gazlıyz iştahı bile azaldı bu yüzden be gaz damlası kullandnz ben bıraktm herşeyi kullanmayı ama şimdi daha kötğ oldu sanki
Oyku123 kitapkurdubebeninanasi uykuya gececigi zaman youtubeda ki pembe gurültü sesi fayda etti bize . Cok cok kriz zamanlarinda ise araba da gezdirmeye çıkarırdık hoplaya zıplaya uyurdu hemen. Yine aglama krizi geldiginde müzik acıp ayakta zıplardım sakinlerdi .
dilanturna kitapkurdubebeninanasi bizim de çok gaz sıkıntımız vardı her gece ağlardı uyumazdı ya da sürekli uyanırdı uyku müzikleri kolik müzikleri iyi gelirdi bi de ıhlamur sakinleştirirdi masaj da iyi geliyor bi dene istersen sen de
Milakiz2020 Benim de kızım kolikti çok iyi bilirim ne kadar zor olduğunu. Biz uygulama indirmiştik içind e bebek müzikleri saç kurutma makinası elektrik süpürgesi sesi falan vardı. Onlarla sakinleşiyordu. Youtube da kolik yazdiginda muzikler cikar bi liste var hatta orhan osman in kirmizi gorselli. Onda uyurdu saatlerce dinlediğimizi bilirim. Ayaklarını karnına çekip uzatıp masaj yapardım.gobegini ovalar rahatlamaya çalışırdım youtube da kolik bebek masaji videolarına da bakın hatta. Kolay gelsin.
FatmaNur34 kitapkurdubebeninanasi Benim bebeğim 1 buçuk aylık çözümü kimyonda buldum. İlaç kullanmaya gerek bile kalmadı aldığım ilaç kenarda duruyor öyle işe de yaramamışti zaten.. 😅 Neyse anlatıyorum bu İbrahim Saraçoğlunun kimyon kürü var dehşet bişey ben faydasını gördüm bebeğim öyle bı rahatladı ki vakit kaybetmeden bu kürü yapın için
12345mom kitapkurdubebeninanasi aynı sizin gibiyim bende artık kendimi yetersiz hissediyorum o ağlıyor ben ağlıyorum herşeyi yaptık ama hiçbirşeyin faydası olmadı 😔😔😔😔 doktor tek ilacınız sabır dedi yani en zor şeyi söyledi 😔😔😔
Anneyim_05 kitapkurdubebeninanasi biz tek çareyi rezene çayı ve internetten kolik bebek sesi onunla uyuyo hala
Ececik07 kitapkurdubebeninanasi önce ilk kural sakin olmanız yoksa bebek hisseder. Kucağınıza alın elektrik süpürge sesi açın koridorla hafif sallayarak hızlı hızlı yürüyün durmadan. bebek arabasına koyup hızlı sürün hafif sarsarak arabanız varsa koyun arabaya çukurlara sürün. Haftada 3-4 gece aynı saatlerde gelir saatini iyi öğrenin ve sancı gelmeden uyumasını sağlayın. bu geçici bir dönem buna odaklanırsanız daha sakin kalabilirsiniz.
FatmaNur34 kitapkurdubebeninanasi Çok sancılıydı ilk ay çekinerek 1 çay kaşığı verdim sonra baktım rahatladı sütüme de geçince artık ona vermemeye başladım.. Kendim de hem kür yaptım içtim hem yediğim çorbaya yemeğe vs.. kattım yedim çok iyi geldi
karsiyakalianne kitapkurdubebeninanasi ben eczaneden mommys bliss gripe water aldım biraz pahalı bisey ama cok faydasını gördüm gerçekten. Imkan varsa denemekte fayda var her bebekte etkili olmaz tabi ama ben bulana duacıyım. Benimki uyanık olduğu süre boyunca ağlıyordu. Fıtık oldu. Bunun sayesinde yüzü gülüyo.
Olric11 kitapkurdubebeninanasi 3. Ay 16 günlükten selamlar zinco sap simplex bioaga nurse harveys zeytinyağı kimyon çayı hergün karın masajı sıcak duş bacak hareketleri beyaz gürültü fon makinası hareketleri evde bebek arabasıyla gezdirme şarkılar türküler ben çözüm bulamadım bulan varsa lütfen banada ulaşsın