Pankek kilo verdikçe😊 kilo verdikçe “artık yiyemem. Yersem bunca emeklerim, bunca aç kalmam, bunca çektiğim eziyet boşa gidecek” diyordum. Bir süre sonra şey gibi oluyor. Başkasının parasını almak günahtır, bilirsin. Sanki yersem başkasının parasını alıyormuşum gibi, günah işliyormuşum gibi hissediyordum. Zaten bir süre sonra istesenizde yiyemiyorsunuz mideniz çok küçülüyor😊