DurununAnnesi12 kızlar emzirmeye çalıştım kıyameti kopardı Gazı var sandık yapıyor az da olsa ama dün 1 defa kakasını yaptı bir daha yapmadı çiş yapıyor ama kaka yapamıyor nasıl kakasını yaptırabilirim ????
Yaseminakkoyunk1 DurununAnnesi12 poposuna zeytinyağı sür canım kulak pamuğuyla ve karnını saat yönünde ov çok sert değil ama hafif basınçlı şekilde canını sıkma 10 gün yapmamaları normal ama karnını ovarsan yapacaktır
Btl-89 DurununAnnesi12 kuzum yapar sakin ol. Bazı bebeklerde oluyor öyle şeyler. Poposuna biraz zeytinyağı sür iyi gelir. Zararı da yok.
melikeeomeer DurununAnnesi12 2 günlük bebeğin gazı olacağını düşünmüyorum ve kakasını yapması içinde bişey yapılmaz daha yeni doğdugu için ten tene temas yapın sadece emiyorsa 5 gün yapmaması normal eğer ıcınız rahat etmezse sabah doktora götürün o önersin bişey
sirdaass DurununAnnesi12 bebeklerin 10 gün kaka yapmaması normal olarak sayılıyor canım. Bırak kasları gelişsin şimdiden uyaranlara alıştırma sonra sürekli uyarı bekler kakasını yapmak için
melikeeomeer sirdaass aynen benim ki alıştı uyarıya sürkeli istiyor ama yapmamaya özen gösteriyorum alıştı artık 🤣
BaharNefes DurununAnnesi12 benim kızım ilk doğduğunda da olmuştu cahildim tabi ben annem yağlı kağıt yada sabunu fitil şeklinde atardı anında yapardı karnı yumuşacık olurdu ama kendinize güvenmezseniz yapmayın
melikeeomeer BaharNefes yeni doğan bebeğe cok sakıncalı bu durum biz 4 bucuk aylıgız ben fitil hiç kullanmadım sabun desen hiç hemde
ikizminikler DurununAnnesi12 çok minik daha ıslak mendille makatı uyarmayı deneyin yapmazsa bi gösterin doktora 10 gğne kadar normal diyorlar ama ben bekleyemezdim 🤷🏻♀️
BaharNefes melikeeomeer biz hiç bi sorun yaşamadık doktora sorduğumda oda yapmayın sakın demedi şuan 6 buçuk aylık sapasağlam
Bebegimm1 DurununAnnesi12 benm bebegimde ilk zamanlar yapardı ama cok az yapiyordu doktora gittik kilosu düşmüşdü yeni dogan bebeklerde tabi şislik iniyor ama sarılık da cikinca aç oldugunu doymadigini soylemisti doktor mama veriyordum ama az veriyormusum mamayı fazla yaptım sonra bezi doldurucak kadar kaka yapmisti şaşırmıstım ilk kez bu kadr yapiyordu belki doymadigi için olabilir benmkinin cişide fazlaydı ama kakası cok az dı sütün yetiyorsa bir şey diyemem masaj yapın ayaklarini sıcak tutun
Hifaninannesii DurununAnnesi12 doğduğundan beri yapmadı mo hiç yapmadıysa bu çok önemli henüz 2 günlük doktoru arayın ya da gidin yeni doğan bebekte ihmal edilmemesi gerek
Yingyang Doymuyor olabilir çiş ve kaka sayısı önemli kaç saatte emziriyorsaniz 2 saate bir emzirin her iki göğsünuzu de birde çenesi çabuk yorulur şimdi önden biraz sağın sütünüzü şırınga ile verin emzirdikten sonra
limonlukarpuzzz DurununAnnesi12 bebeklerde gaz sorunu 10 ila 15. Gunden başliyor birde sizi emiyorsa yapmamasi doğal. Poposuna kulak copuyle zeytinyağ sür demişler ama doktorlar bunu önermiyor ordaki kaslarin gelişmesi lazim ve siz uyarirsaniz bu şekilde malesef gelişmiyor.