4.ayda atak haftalarında bebeklerde hem uyku gerilemesi hemde meme reddi olabiliyormuş hiç canınızı sıkmayın. Benim oğlumda 3ay 12 günlük gündüzleri emerken memeye kavga ediyor, emiyor geri bırakıyor, ağlıyor, ayağa kalkmak istiyor asla ısrar etmiyorum kaldırıyorum odaları geziyoruz oyun oynuyoruz tekrar deniyorum. Sizde ısrar etmeyin o zaman kalıcı meme reddi oluyormuş.