sirdaass bizim de reflümüz vardı canım 6 aya kadar sürdü bebelac Gold Ar kullandım zamanla azaldı bir kaç güne hiç kusması kalmadı çok şükür kilo alımı falan da gayet güzeldi. Zaten kusmaması için keçiboynuzu özü içeriyor o da mamayı katılaştırıyor ölçüye göre yaptığında bir sorun olmaz canım. 🤗