1 aylik bebegim var emmedigi için mama ile besleniyor. Bir sağlıkçı mama ile besliyorsan bebege su vermen lazım dedi. 2 gündür mamadan sonra su veriyorum 2 cay kasigi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Vermeli miyim su. Su zehirler ilk 6 ay diyen de var kafam çok karışık