Merhaba anneler 😊 28 günlük bebeğim var. İlk 4 5 gün sadece anne sütü ile beslendi. Beşinci gün doktor fazla kilo vermiş ek mama yapalım artı olarak haftaya tekrar bakalım dedi. Haftaya gittiğimizde fazlasıyla kg almıştı. Mamayı keselim sadece anne sütü dedi. ( bu arada memeye çok bağlı sürekli emmek istiyor gün içinde ve emiyor idrarı vs yerinde) fakat saat tam gece 2 3 gibi çok ağlıyor sadece 30 ml mama içtiğinde susup uyuyor. ( bunu şöyle anladım doktor çok ağlar ve susmazsa mama ver dedi ve hep gece bu saatlerde krize girip mama ile susuyor) 🙄🙄 ne yapabilirim ? Devam edeyim mi mamaya?