Gunayim Elifkedi 1aylik kizm var oda kusuykrdu peynirimsi nornal dedi sut gibide fazlasini cikariyor ilk 2 3 ay normal kusmasi midesi kucuk demisdi doktorumuz
Adensu Elifkedi reflu vardir bebekte bizddede vardi dr yastikta yatir dedi belinden yukarisi yastikta olsun diye aptamil AR mamasi verdi reflu mamasiymis birde emedur fitil verdi bulanti giderici kusma onleyici fitil bir dr gidin derim
Mybaby Elifkedi benim gorumcemin oglu da oyle kusuyorsu surekli ve kilo alimi yokdu doktor mama ona uymuyor dedi. Mamayi deyisdirince duzeldi.
Chngrbykkya Emdikten sonra peynirimsi kusuyorsa normal fazlasini çıkarıyor doyuyor demektir,fışkırma varsa doktora göstermek lazim
Elifkedi Chngrbykkya yok fışkırma seklinde değil 1 saat önce mama verdim ara ara kusuyor tedirgin oldum bende
Adensu Elifkedi mide borusu tam kapanmiyormus bebeklerde kimilerinde buda reflu oluyormus bana oyle demiati dr oglumdada kizimdada ayni sorun yasadim
Durukubra Elifkedi ne kdr veriyorsun benim bebehimde oyleydi meğer sık sık veriyormuşum arayi açınca kusmadı bir daha çok şükür
ilknurcelik Elifkedi bizimki de doğduğu günden beri kusuyor gitmediğim dr kalmadı 9 aylık oldu çok şükür azaldı ama çok zor kusan bebek bakmak. Eğer kilo alımında sıkıntı olursa ki bizde olmadı ilaç kullanmanız gerekebilir