Ebrukntr Merhabalar bebegımin boyu tam 3 aylıkken ölçüldüğünde 59 cm idi 50 cm doğdu sizce boyu kısamı gidiyor sizin bebişler nasıl merak ediyorum biraz dert edindim sanırım anne kafası işte 🤷🏼♀️
NNF19 Ebrukntr her bebeğin gelişimi farklıdır. Genlere bağlı bir durum bizimkisi 4 aylık olacak 66 cm kiyafetler boydan zor oluyor bide böyle düşünün😂💕
Naciyedinc Her bebek aynı boy aynı kilo değildir🙃 anne baba nasılsa bebek ondan alır genetiğini. Doktorunuz bi sorun görmüyorsa problem yoktur dert etmeyin
BonmBonm 2.5 aylıkken ölçtüğümüzde boyu 58 cmdi. Benim boyum kısa olduğu için doktora özellikle sordum. Persentil eğrisine göre boyunun Türkiye ortalamasında olduğunu söyledi. Yetişkin boyuna göre baktığımızda boyu 165 demişti yanlış hatırlamıyorsam