Rukiye-94 benimde ilk bebeğim ve 4 aylık. Ben hala bir düzen oturtamadım. Ha benim beceriksizliğim ha onun küçük oluşu sıkıntıları oluşu bilemem.
Ama daha bu kadar küçük bebeklerden ben düzen bekleyemiyorum ardarda 3 günün aynı geçmesini bekleyemiyorum dediğiniz gibi keşfetme isteği, keşfettikçe gelişen duygu değişimleri, dertlerini dillendirememeleri, kendi kendilerine zaman geçirmeyi bilememeleri çok etken çok faktör var bir de sizinkine sünnet eklenmiş. Sağlığı iyiyse bence gayet normal biz koca insanlar olarak dün daha mutlu, bugün yorgun, diğer gün sinirli olabiliyorsak. Sabit bir çizgiyi onlardan da bekleyemeyiz ki😐