Biz de bir buçuk aylıkken yaşadık kucağıma aldigim an emzirmekicin ağlıyordu. Ben sakinlesmesini bekledim istemiyorsa zorlamayın uykuluyken de emebildigikadar emzirdim ağzına sut damlatip tadını alıp kendi istemesini sağladım 1 hafta sonra gecti şükür