Kizlar 5 ayligiz uyuyabilmek icin bile emen bebegim emmemek icin agliyo. Veriyorum ya 2 cekip birakiyor. Asi oldugumuzda kan ilaci vermisti ebe sanki ondan sonra huzursuzlandi. Acaba kan ilaci mi yan etki yapiyor. Dunde 1 kez kakasini yapti bugun 2 kez. Geceleri cok sukur emiyor ama gunduz emmeden sallayp uyutorum uyaninca verebiliyorum ancak. Yarin doktora goturucem ama bilen varsa sormak istedim kan ilacindan karin agrisindan emmek istemiyo olabilir mi