Busranne28 Şuan uyuyor çok şükür bi belirti yok , ama bişey olursa uyurken anlar mıyım ? Bişey olur mu ? Bi bakın lütfen
Avakadolumama Busranne28 ne zaman düştü? 2 saat uyutmasaydiniz keşke bizimde öyle bir şey basimuza geldi 2 saat uyutmayin denildi. Kusma goz kayması vs olursa hemen getirin demişlerdi.
Hohomoromu Busranne28 uyurken arada dürtün tepki veriyorsa normal int bı yazıda okumustm bende kızım düştüğünde
baybmom Kusma gözlerinden değişiklik nöbet tarzı hareketler olursa diye gözlemlesen iyi olur bu gece. Ama birşey olduğunu sanmam Allah korusun ❤️
Alpgdd İnşallah bi şey olmaz. Benim oğlum da o dönem düştü. Yerde oyun minderimiz vardı. İnceydi üstüne yorgan koydum. Aylarca öyle yattım. Sonra beşiğin yan tarafını söküp yatağıma birleştirdim öyle rahat ettik.
Busranne28 Alpgdd normalde beşiğinde tutardım hep , beşiği diğer odada diye kendi yatağımıza koymuştum ama bundan sonra hep beşiğinde bırakırırım bende
Egelim Busranne28 Doktorlar 50 cm üstü getirin derler, benim içim rahat etmez götürür bir tomografi çektirirdim galiba.
Egelim Busranne28 Bence de götürün, gündüz olsa bir şekilde takip edersiniz ama gece uyurken sürekli uyandırmakta olmaz, uykulu haliyle anlamazsınız bile. İçiniz rahatlar hem, sağlıkla atlatırsınız inşallah 🤲🏻