Oglum 1 yasina gireli huy degisti .atak dönemleri varmış nette inceledim.haftalar da surer kisa da dyor ya hem diş den cekiyoruz bid3 bu var .bitmeden 2 yas baslar neler bekliyor beni acaba .grce uyanış meme düşkünü anne babaya bagli olusu .bugun bildiğin çıldırdı agladi naasil yere biraktim oynasin dye isteksiz huysuz bundanmiş demek ki .zor dönem bide benm gibi sabırsız bi insan olunca .ne biliyim sabri daha cok mu ogrenecegiz ne? Bu çocuklar yuzunden.