Merhaba arkadaşlar
bebeğimin gazdan dolayı karnı şişmiş. Doktor nurse harvey ve bigaia damlalarını önerdi. Masaj yap dedi azalır dedi tam geçer demedi.
Geçmeyecek mi hiç:/
başına gelen var mı siz neler yaptınız geçmesi için
zaten bebeğim kıvranıyordu gazdan hiç anlayamamışım tecrübesizlikten,karnı kocaman olmuş yavrumun😞