doruk33 Linaninannesiii Bence çok siddetliyse normal değil ama adet sancısı gibiyse normaldir hepimiz çektik maalesef
VolkanEmrem Linaninannesiii sıcaga ver kendini canim ayaklarini karninı soguk alirsin yoksa allah korusun o daha kotü🙄 gecmis olsun buarada saglikla buyutun evladinizi
gamzeadg Linaninannesiii normal doğum sonrası adet sancısı gibi ağrılar kasılmalar karında sızı ağrıma hepsi mümkünmüş rahim kendini tekrar toparladığı için ee kolay değil 9 ay boyunca rahim gelişiyor ve bir anda eski haline dönmeye çalışıyor
Minikliya Linaninannesiii dayanilmicak kadar bir ağrı ise başka birşey olabilir ama adet ağrısı gibi oldu benim 25 gün oldu sezeryan olalı mesela şuan yok yani geçti bayağı ağrılarım.