serife09 yaaa açık olacagım aldım okudum aşşırı sıkıcı yahu ilk 50 sayfayı direk atlayacaksın zaten kitabın araştırmacılarını anlatıyor e sonrasıda bizim bildiğimiz bol bol konuş anlat, konuş, anlat, bol bol konuş dan başka bir şey demiyor gibi geldi bana ve çok sıkıldım gitmiyor yani içerik ok anladık konuşalım yapalım edelim ama ıı ıh beğenemedim ben zorla bitirdim yinede. 🤷♀️