Merhaba kızlarr. Pazar günü 6 aylık olduk ve o gün tadıma başladım havuçla. 3 gün kuralı ile ve bugün 3. Gün. Dün de çocuk doktoruna gittik. 3. Gün için yemek kaşığı verebilirsin dedi. Ama tek seferde tatlı kaşığını anca yedi. Zor olur diye yemek kaşığını iki öğünde vereyim dedim. Doktorum da olur dedi. Yoğurt da verebilirsin dedi. Süt alerjimiz de yoktu sorun olmadı şimdiye kadar. Öğlen ilk öğünü verdim. Akşam da havucu verdim az da yoğurt yine. Peşine bir kustu bir kustu minicik midede ne varsa boşalttı. Öğlen yediği bütün havuçlar geri çıktı 😪 sonra biraz sakinleşince emzirdim. Hemen peşine yine aynı şekilde kustu. Ve ben 6. Ay olana kadar su bile vermemiştim midesi rahatsız olmasın sindirim sistemi gelişsin iyice diye.. Çok yüklenmedim de çok canım sıkıldı. Var mı bu şekilde olan acaba. Yarın patatese geçecektim. 1 gün ara verip mi devam etsem bilemedim. Ya da yoğurt mu dokundu çok kafam karıştı..