Merhaba anneler ben iki gündür işe başladım 5 bucuk aylik bebeğimde kabızlık sorunu başladı. Bir ay once de basladigimda yine oglumda kabizlik oluştu. Kendi sutumle besleniyor. Sizce stres yaptigi icin ayri kaldigimizdan dolayi ve beni ozledigi icin olabilir mi? Sutumu ısıtıp veriyorlar annemle kaynanam. Beslenmede problem degilse ne olabilir?