Kizlar bebeğim 6 ayına yeni girdi . Sağlık ocağı hemşiresine bı kaç hafta sonra çorba yapsam verdiğim sebzelerden olur mu dedim ne çorbası zaten kilosu fazla dedi . Peki bebek irmiği yada bulgur kullanabilir miyim tadımlardan sonra dedim hayır obez yapacaksın çocuğu bir ay sonra kilosu çok artmamissa çorbaya başlarsın dedi . Bu arada bebeğim kız ve 8500 kilosu çok canım sıkıldı