Oğlum çok mızmız bir haftadr hiçbirşeyden memnun olmuyo kucak istiyo kucagımdada mızmılanıyo .yabancılardan hiç hoşlanmıyo babası ve benim dışnda herkes yabancı onun için .zaten virüsden kimsyle görüşmüyoruz sanırım bı yuzden mi böyle oldu yada bu aylarda hep mi böyleler görüştügümüz zamnlrdada kucagımdan inmiyor .napmlyım beni çok yoruyor tek işim o .hep onla ingilniyorum ama bu kadarı çok fazla bi lavaboya gidip gelene kadar kıpkırmızı oluyo aglmktan