Reyhanesm yeni doğan bebisler yoldan geldim deymeyin bana derecesine uyuyorlar ❤️ama siz yine de dikkatli olun sarılık riski yüksek oluyor yeni doğanlarda iki saati geçirmeyin . Kaka ve cisli bez sayın kaç saatte bir dolduruyor bezlerini dikkat edin öyle anlıyordum bende gündüz on bez geçe on bez gidiyor yeni doganlarda 🌷❤️🤗