Elisildam Anneler öğün oluşturdunuz mu.? Yada ek gıdayı nasıl ilerletiyorsunuz. Kızım 7-19günlük ben genelde emziriyorum. Sabah öğlen akşam çorba veya yemek yediriyorum aralar da meyve yoğurt olarak yapıyorum ama meme daha ön planda. Sizlerde durumlar nasıl.? 🌸
NaimeYilmaz Elisildam Mama ile besleniyor. 9da az bir mama veriyorum daha rahat uyusun diye. 1de ve 5te yiyor mama 6-7 gibi kalkıyor 9da kahvaltı 11de meyve 2gibi öğle öğünü 5 civarı yogurt 7de de gece muhallebi tarzı birşeyler yapıp uykuyu bekliyoruz.