Nslacar Kızlar doktorum 40 ından sonra gel muayane edicem dedi alttan muayenemi eder acaba nasıl muayene ediyorlar
Sulegorkem Nslacar ben sezeryan oldum sadece ulturosala karnıma bakmıştı normal doğum yapanların alttanda bakıyolarmış dikişlerin durumuna bakmak adına
IrmakBilgin Nslacar Normal Doğum yaptım bana da aynı şekilde 40 on çıktıktan sonra gel dedi gittim sadece ultrasonla karnımdan baktı Doğumdan 5 gün sonra da kontrole çağırmıştı o zaman dikişlerime bakmıştı sonra tekrarı olmadı.
Eylul25 Nslacar doktoruna bağlı bende sezeryanım ağrılarım vardı hem alttan hem ulturosonla baktı ödem olup olmadığı kontrol etmişti hatta bakmasıda iyi oldu çünkü dikişlerimde derinin 5cm altında iltihap tespit edilmişti dikişlerden kaynaklı